سامانه اطلاع رسانی مناقصه،مزایده، استعلام بهاء آریاتندر

اطلاع رسانی اخبار مناقصات ، مزایدات و استعلام های سطح کشور به تفکیک موضوع فعالیت و استان محل برگزاری آگهی ها

سامانه اطلاع رسانی مناقصه،مزایده، استعلام بهاء آریاتندر

اطلاع رسانی اخبار مناقصات ، مزایدات و استعلام های سطح کشور به تفکیک موضوع فعالیت و استان محل برگزاری آگهی ها

آموزش و مشاوره مناقصات

AllONE|طراحی سایت | ریسپانسیو سایت

خدمات واحد آموزش و مشاوره مناقصات

سامانه اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های آریاتِندر + استعلام بهاء

سـامانه اطلاع رسانی آریاتِندر با تجربه برگزاری چندین دورة آموزشی تخصصی مناقصات و همچنین نیازمندی های تحلیل این بـازار در سطح کشور ، با همکاری و همیاری گروهـی کارآزموده و مجرّب از اسـاتید ، کارشناسان و متخصصـان دانشگـاه های صنعتـی امیرکبیر ، علم و صنعت ، صنعتـی شریف و تهران ، واحد آمـوزش و مشاوره مناقصات خود را در جهت نیل به اهداف کاربران خود فعال نموده است . در ادامه عناوینی از فعالیت های واحد آموزش و مشاوره آریاتِندر بیان می شود :

پیش ارزیابی مناقصات؛

واحد آموزش و مشاوره آریاتِندر با بهره گیری گروهـی از متخصصان با تجربه ، پس از تکمیل اسناد ارزیابـی کیفی و پیشنهاد فنی توسط مناقصه گـران و پیش از ارسال مدارک برای کـارفرما ، اسنـاد را پیش ارزیابـی نموده و ایرادات احتمالـی را پس از شناسایـی به همراه راهکار و راهنمایـی های لازم به مناقصه گـر محترم گزارش می نماید .

تورهای ممیزی مناقصات ؛

این واحد آمادگـی دارد تا با اعزام ممیزان ، مشاوران و مدرسـان حرفه ای خود در محل منـاقصه گران ، تور ممیزی مناقصات را به صورت اختصاصی برگزار نماید . این تورها یک و نیم روزه و به صورت ذیل می باشد :

  • روز اول :

    • انجام بازدید و مصاحبه با عوامل
    • بررسی مدارک و مستندات اسناد
    • شناسایی نقاط دارای عدم انطباق
  • نیم روز دوم :

    • ارائه گزارش
    • نشست آموزشی
    • اعطاء گواهینامه بهبود

مدیریت صفر تا صد مناقصات ؛

یکی از دغدغه های اصلـی مشارکت کنندگان منـاقصات ، وجود تعداد بیشماری منـاقصه مرتبط در سطح کشور و عدم توزیع مالـی و زمانی مناسب برای شرکت در تمامی آنها می باشد . لذا این واحد با بهره گیری از نیروی هـای حرفه ای و سازمان یافته خود ، تمامی مراحل فرآیند منـاقصات ( از مرحله انتخاب تا انعقاد قرارداد ) مناقصه گران را عهده دار می شود .

دوره های آموزشی مناقصات ؛

یکـی از پر مخاطب تریـن فعـالیت هـای این واحد ، برگـزاری دوره هـای تخصصـی منـاقصـات به صـورت اختصاصی ( در محل متقاضیان ) و یا به صورت عمومی ( در محل یکی از دانشگاه های سطح کشور ) برای پرسنل و کادر فنی مشارکت کنندگان در مناقصات می باشد که توسط اساتید برجسته کشوری با محوریت فرآیند و موفقیت در مناقصه ها برگزار می گردد .

واحد آموزش و مشاوره آریـاتِندر امیدوار است تا با بهره گیری از نخبگـان و اساتید کشوری بتواند در بهبود شرایط اقتصادی و روند موفقیت بخش خصوصی در ارکان دولتی ، حضوری موثر داشته باشد . به امید آن روز